dilluns, 14 d’octubre del 2013

Tecnoautobiografía

Hola a tots i totes, aquí deixo la meva tecnoautobiografía!

La meva tecnoautobiografía la he elaborat a través del programa prezi.
En un primer moment, anava molt perduda perquè no coneixia tots els tipus de tecnologies que hi havia i no sabia com fer aquest treball. Més tard, a partir de l'article "Cultura tecnológica y educación" de Àlvar Álvarez Revilla i Roberto Méndez Stingl i les classes que vam dedicar a aquest tema vaig saber com elaborar la meva tecnoautobiografía.

A partir d'aquest treball he pogut conèixer els diferents tipus de tecnologies (artefactuals, simbòliques, organitzatives i biotecnològiques) i m'he adonat d'una cosa molt important: Les tecnologies han estat presents al llarg de tota la meva vida i de formes diferents des de els meus inicis.

Per finalitzar, m'agradaria dir que he trencat amb la idea de que les tecnologies només són el mòbil, l'ordinador i el televisor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada